Create your own banner at mybannermaker.com!

17 June, 2012

its time! its time?

hello, 
as you all know, I posess the intellect ability similar to that of a doorknob.
pendek kata, saya ni sangatlah tak pandai kalau nak bandingkan dengan rakan-rakan saya yang lain.
keputusan peperiksaan saya kurang menyenangkan hati.
dengan muka tak malu ingin saya kongsikan bahawa saya telah mendapat 5/72 dalam peperiksaan add maths saya.
bukannya mahu memalukan sesiapa, tapi bila saya dah jadi seorang pakar bedah jantung apabila sudah besar kelak, akan saya lihat semula laman sengsawang ini dan renungkan keputusan saya. nanti, apabila slip keputusan sudah keluar di SAPS (semakan ibu bapa) akan saya poskan skrintembak atau dalam bahasa orang putihnya, screenshot dan poskan di blog ini.

but seriously guys, I feel like a real failure. although a 5/72 for a test is hilarious to think about, i mean come on, you must be thinking: "that girl so stupid yo"
I've got to think about my future, enough with this yolo s*it. 


1 comment: