Create your own banner at mybannermaker.com!

13 January, 2013

Hi awek cun...

On the second day of school,
Me, Atiyah and Sarah made up some pick up lines.
kalau anda inginkan awek atau mahu memikat hati seseorang,
gunalah pick-up line - pick-up line ini. 
PG16 

Hi, awak ni dinding ke?
sebab saya nak drill awak.

Hi, awak ni kipas ke?
sebab mata saya pening tengok awak.

Hi, awak ni kuda ke?
sebab saya nak naik awak.

Hi, awak ni kucing ke?
sebab awak comel.

Hi, awak ni lampu ke?
sebab awak menyinari hati saya.

Hi, are you a DIY kit?
cuz' I wanna do you.

there are far more dirtier ones than these, but I rather not post them :D

Yesterday, I rode Massa up a really tall hill overlooking the highway.
the people in the cars and lorries honked as they saw me.
I waved back at them. (dengan bangganya)
oh Hidayah, you attention whore :)


at one moment, I actually felt like I ruled the world.






No comments:

Post a Comment