Create your own banner at mybannermaker.com!

02 March, 2012

Pengawas pelatih

Today, I decided I wanted to become a prefect.
So I had to hafal  the ikrar Malaysia and sekolah.
Punyalah nervous nak mampus.

Masa masuk tu,
buat-buat cool (kononnya lah)
Pastu after reading the ikrar,

The teacher in charge and two other prefects asked me questions.

a small part o the interview
Cikgu: *looking at my hobby and saw "equestrian". Awak pandai naik kuda?
Me: ya.
Cikgu: memang betul-betul pandai?
me: ya, saya belajar dekat Denai Alam Riding Club (haha, promote)
cikgu: oh, bagus. bagus.

Pastu they asked a few other questions.

lastly,
cikgu: Ok, kami luluskan awak.
Me: Terima kasih!

I am now officially a pengawas pelatih.
yeeee haaa!
Time to party rock like there's no tomorrow!

oh, esok periksa.




No comments:

Post a Comment