Create your own banner at mybannermaker.com!

19 November, 2011

Get back up!

Beforehand I must apologize. I'm sorry I'm sorry I'm sorry
Because... I'm sorry I'm sorry I'm sorry
This is gonna be about horses :)

(tukar bahasa ke BM kerana itulah yg kerajaan mahukan)

Hari ini saya seperti biasa telah pergi ke Denai Alam Riding Club.
Saya belajar "trotting" lagi kerana saya masih belum mahir dalam "posting" (menaikkan badan dari kuda)
Saya tak ingat apa-apa seketika. sekejap ya.. beri saya ingat...
ok dah ingat dah. Begini, trainer saya sedang memarahi kuda itu kerana dia tidak mahu mengikut arahannya
kemudian, kuda itu mula prance sedikit (seperti logo kereta Ferrari tu)
Saya kemudian tak balance dan jatuh. nah, sudah pun saya lukis di "paint"





Notice the change of facial expression in the second picture?
I fell  forward while hugging Radar's neck (Radar is the name of the horsy)



Honestly, bukannya teruk pun.
Quite fun actually, I mean COME ON first time falling of a horse deserves to be blogged about right?
If only it was caught on tape. that would be awesome!

Right now, I feel like Harry Potter in the second book. Read the very first chapters. you'll seize to understand.




byebye



No comments:

Post a Comment